به گزارش خبرگزاری مهر، گروه زبان و ادبیات اسپانیایی دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی با همکاری سفارت اسپانیا و دانشگاه اتونوما مادرید در این دانشگاه این نشست را برگزار خواهند کرد. که توسط اساتید و دانشمندان موجود در هر دو دانشگاه سخنرانی های مطرح بر گذار خواهد شد. همچنین در این نشست از سفیر های کشور های حوزه لاتین نیز دعوت به عمل آمده است.

علامه کاور - دانشگاه علامه فردا میزبان ۱۰ سفیر از کشورهای اسپانیایی و دانشگاه اتونوما خواهد بود

در این نشست، نماینده وزارت خارجه ایرانو همچنین سفیر اسپانیا در تهران، آنجل لوسادا فرناندز، گیرمو آلخاندرو پوئنته اوردوریکا، سفیر مکزیک در تهران و از دانشگاه اتونوما مادرید،دکتر فرناندو کاماچو پادییا و دکتر فرناندو اسکریبانو مارتین استاد دانشگاه اتونوما مادرید، دکتر جیران مقدم چرکاری، دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر رافائل مائوریللو، دانشگاه علامه طباطبائی سخنرانی خواند داشت. این مراسم با حضور سفرای کشورهای اسپانیا،‌ برزیل، مکزیک، اوروگوئه، نیکاراگوئه، بولیوی، پرتغال، کوبا و ونزوئلا و کاردار کشورهای آرژانتین و شیلی در ۲۱ فروردین از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ در دانشکده ادبیات فارسی و زبانهای خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار خواهد شد.

در این مراسم قرار است پیرامون مسائل گوناگون اعم از موضوعات ادبیات ایران و جهان و همچنین موضوعات زبان شناسی ایران و لاتین بحث و تبادل نظر صورت گیرد. همچنین در این مراسم به ترتیب افرادی چون دکتر کاماچو پادییا، رافائل مائوریلو، اسکریبانو مارتین و مقدم چرکاری سخنرانی نمایند. در این مورد میتوان از دانشگاه اتونوما به عنوان یکی از فعال ترین دانشگاه ها در حوزه ادبیات جهان و دانشگاه علامه به عنوان یکی از پیشرو ترین دانشگاه ها در زمینه ادبیات ایران و زبان فارسی نام برد.

برای مشاهده لیست اخبار مربوط به اسپانیا می توانید به بخش اخبار مراجعه نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید