10 14 2021 12 31 254866710217 600x321 - بهترین راه های مهاجرت

بهترین راه های مهاجرت

 

تا حالا به مهاجرت فکر کردید؟

اکثر ما ایرانی ها به این موضوع هر چند کوتاه فکر کردیم و.لی چون شرایط لازم برای این تصمیم مهم رو نداشتیم، نتیجه ای در بر نداشته است.

شاید اگر شخصی در این مورد ما را راهنمایی می کرد.

وشرایط لازم برای مهاجرت، راه های مختلف مهاجرت و همچنین کشورهای مناسب مهاجرت را به ما معرفی می کرد، ما هم جز آن دسته از افرادی بودیم که در یک کشور دیگر زندگی می کردیم.

گروه مهاجرتی لیوسول با استفاده از وکلای مجرب، با توجه به شرایط کنونی شما از جمله، تحصیلات، تخصص و سرمایه بهترین راه های مهاجرت را به شما نشان می دهد.

روش های مختلفی برای مهاجرت وجود دارند که البته همه قانونی می باشند و شامل مهاجرت تحصیلی، مهارجت کاری، سرمایه گذاری و .. است.

برای مهاجرت ابتدا باید شخص شرایط خود را کاملا بسنجد و از این طریق اقدام کند.

هر ساله بسیاری از ایرانیان از این طریق مهاجرت می کنند و اقامت آن کشور را نیز  دریافت می کنند با توجه به اینکه با مهاجرت تحصیلی در ظرف مدت دو تا سه سال می توانید اقامت آن کشور را دریافت کنید بهترین روش مهاجرت در نظر گرفته می شود.

البته باید این نکته را در نظر گرفت که مهارت تحصیلی برای سنین 18 تا 25 سال مناسب تر می باشد.

اگر تخصص خاصی دارید و بر این موضوع باور دارید که می توانید از تجربیات خود در کشور دیگری استفاده کنید، مهاجرت کاری برای شما بهترین انتخاب می باشد.

معمولاً افراد با سن کمتر از 40 سال راحتتر می توانند اقامت کاری دریافت کنند.

البته در سنین پایین نیز اگر سرمایه لازم و از شرایط مالی خوبی برخوردار باشید نیز می توانید طریق سرمایه گذاری مهاجرت کنید.

مهاجرت کاری چندین سال زمان می برد و شما باید بدنبال کارفرما و و دعوت نامه کاری باشید در مهاجرت از طریق سرمایه گذاری نیز به مبالغ بالایی جهت سرمایه گذاری و اخذ اقامت نیاز دارد.

افرادی که قصد مهاجرت دارند اگر می خواهند روند اخذ ویزا و .. اقامت آنها راحت تر انجام گردد بهتر است ابتدا برای مهاجرت و اقامت در کشورهای مثل امارات و دبی و .. از طریق روشی مانند اقامت تحصیلی اقامت کنند و سپس برای اخذ ویزا و اقامت کشورهای سطح بالا اقدام کنند چون به این صورت راحتتر می توانند به نتیجه دلخواه دست یابند.

باید به این نکته توجه کرد که هر کشور نیز شرایط خاصی برای مهاجرت دارد و بهتر است ابتدا راهی را را که قصد مهاجرت دارید انتخاب و سپس با توجه به شرایط خود، کشور مناسب را انتخاب نمایید.

اما کدام کشورها برای مهاجرت بهترین انتخاب هستند؟

هر کشور با توجه به امکاناتی که دارد، برای مهاجرت از یک نظر مناسب تر می باشد و اما این کشورها شامل:

  • هلند
  • مجارستان
  • اتریش
  • کانادا
  • اسپانیا
  • فرانسه
  • ترکیه
  • امارات
  • آمریکا

 

 

 

انتخاب یک کشور مناسب برا ی مهاجرت و اقامت باید به این صورت باشد که ابتدا شما باید شرایط خود را کاملاً بسنجید و به این نتیجه برسید که کدام کشور برای هدف شما مناسب تر است.

کشور فرانسه:

با توجه به اینکه دانشگاه هابی فرانسه جز معتبرترین دانشگاه ها و جز 100 دانشگاه برتر دنیا هستند در نتیجه مهاجرت تحصیلی به این کشور بسایر پرطرفدار می باشد.

مهاجرت کاری با توجه به شرایط این کشور پیچیدگی های خاص خود را دارد.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به فرانسه که جز بهترین و راحت تریت روش های مهاجرت به فرانسه است چون از طریق خرید ملک، تمکن مالی، استارت آپ قابل انجام است.

کشور اسپانیا:

روش های گوناگونی برای مهاجرت به اسپانیا وجود دارید که شامل مهاجرت تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری، مهاجرت از طریق ازدواج، تولد و مهاجرت از طریق پناهندگی می باشد.

مهاجرت از طریق تحصیل در این کشور را می توان آسان ترین روش بیان کرد، دانشگاه های اسپانیا با توجه به اینکه بسیار سطح بالا هستند، هزینه تحصیل در آنها نیز ارزان می باشد و به همین دلیل دانشجویان زیادی را جذب خود می کند.

برای تحصیل در نقطع کارشناسی فقط به زبان اسپانیایی انجام می شود ولی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا، انگلیسی و اسپانیایی است.

مهاجرت کاری در اسپانیا به این صورت است که فرد مورد نظر قبل از اقدام باید کاریابی های این کشور را بررسی و همچنین به یک پیشنهاد شغلی نیز نیاز دارد.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری اسپانیا:

اسپانیا از جمله کشورهایی است که گلدن ویزا دارد و افراد با بیش از 500 هزار یورو در املاک می توانند گلدن ویزای اسپانیا را دریافت کنند.

کشور کانادا:

کانادا یکی از بهترین کشورهای دنیا برای زندگی است و این به این علت می باشد که جز امن ترین کشورهای دنیا به شمار می رود و اقتصاد آن هر روز در حال پیشرفت است و از نظر کاری و تحصیلی در جایگاه خوبی قرار دارد.

مهاجرت از طریق تحصیل یکی از روش های نسبتاً راحت برای مهاجرت به کانادا می باشد که البته باید شرایط لازم برای این نوع مهاجرت را داشته باشید.

کشور مجارستان:

مجارستان کشوری است که در مرکز اروپا واقع شده و جر اتحادیه اروپا نیز می باشد، بذلیل پایین بودن هزینه و سایز هزینه های روزمره در بین کشورهای اروپایی، مهاجران زیادی را به سمت خود جذب می کند.

 اخذ ویزای مجارستان:

ویزای مجارستان به دو نوع کوتاه مدت (نوع C) و بلند مدت (نوع D) دسته بندی می شود.

ویزای کوتاه مدت برای اهداف توریستی، تجاری کارآموزی مورد استفاده قرا رمی گیرد و مدت زمان آن 90 روز است.

ویزای بلند مدت برای اهداف تحصیلی، سرمایه گذاری و کارآفرینی می باشد و شرایط اخذ آن نداشتن سو پیشینه و .. می باشد.

مهاجرت کاری مجارستان با توجه به نرخ پایین بیکاری در این کشور بسیار پرطرفدار است و باید شخص مورد نظر یک پیشنهاد شغلی از کارفرما داشته باشد.

مهاجرت تحصیلی نیز از جمله روش های است که فرد مورد نظر اگر دوران تحصیلیش بیش از 90 روز باشد اقدام برای گرفتن ویزای بلند مدت کند.

یکی از روش های امن و کوتاه مدت برای اخذ ویزای مجارستان ثبت شرکت در این کشور می باشد.

 

کشور اتریش:

اتریش از جمله کشورهایی است که دارای استانداد بالایی برای زندگی است.

این کشور در اروپای مرکزی واقع شده و با توجه به همسایگی با کشورهایی مانند آلمان، مجارستان و ایتالیا و … و همچنین دسترسی عالی به سایر کشورهای اروپایی محبوبیت بسیار بالایی برای مهاجرت دارد.

اتریش جز کشورهای ثروتمند به شمار می رود و شرایط تحصیلی، کاری و زندگی در این کشور در سطح بالایی قرار دارد.

اتریش شریک تجاری آلمان است و با توجه به رشد اقتصادی این کشور، اتریش نیز روز به روز در حال پیشرفت می باشد.

یکی از روش های مهاجرت به اتریش، مهاجرت کاری است و به دلیل کم هزینه بودن در بین مهاجران محبوبیت خاصی دارد و بوسیله آن می توانید ویزای جستجوی کار در این کشور را دریافت نمایید.

تحصیل در اتریش جز راحت ترین و کم هزینه ترین روش ها مهاجرت برای دانشجویان بین المللی است .

تحصیل در اتریش در سه مقطع انجام می گیرد:

  • مقطع دبستان
  • مقطع متوسطه
  • مقطع دانشگاه