4617576 600x321 - سریعترین راه برای مهاجرت 2023

سریعترین راه برای مهاجرت 2023

برای مهاجرت به کشورها می‌توان راه‌ها زیادی را انتخاب کرد.

انتخاب بعضی راه‌ها باعث خواهد شد تا فرد بتواند با کمترین هزینه ممکن برای مهاجرت را بپردازد و انتخاب بعضی دیگر نیز باعث کاهش زمان مهاجرت خواهد شد.

بنابراین قبل از مهاجرت باید به این موضوع فکر کرد که برای انتخاب روش مهاجرتی کدام عامل در تصمیم‌گیری نقش مهم‌تری خواهد داشت؟

بهترین مسیر برای مهاجرت ایرانیان را می توان در چند دسته سرمایه گذاری و سرمایه داری، کاری، تحصیلی و هنرمندان قرار داد البته مسیرهای دیگری همچون ازدواج، تولد و پناهندگی نیز وجود دارند که برای همه افراد در دسترس نیستند.

افرادی که قصد دارند، مهاجرت به خارج از کشور را از طریق روند قانونی طی کنند، باید توجه داشته باشند، در گام اول ضرروی است که در خصوص انتخاب روش مهاجرت خود با وکلاء و مشاوران مشورت کنند، تا بتوانید اطلاعات کافی را از شرایط کشورهای مختلف کسب نمایید، گروه مهاجرتی لیوسول با وکلاء مجرب می تواند با توجه به تطابق فردی شما مسیر مهاجرت را برای شما همراهان عزیز فراهم نمایند.

بهترین روش های مهاجرت را می توان سه روش مهاجرت کاری، مهاجرت تحصیلی و روش های مبتنی بر سرمایه گذاری معرفی کرد.

اما پیش از هر چیز؛ فردی که تصمیم به مهاجرت دارد در قدم اول می بایست انتخاب کند که با چه کسی و چطور اقدام کند.

متقاضیان جهت موفقیت در امر مهاجرت بهتر است به صورت ترکیبی عمل کنند.

بدین صورت که در ابتدا اقامت کشوری مانند امارات، دبی، کویت و… که راحتتر از سایر کشور ها می باشند را از طریق مسیر های مختلف مانند اخذ پذیرش تحصیلی دریافت نموده و پس از گذشتن چند ماه از اقامت در کشور مربوطه، برای اخذ اقامت کشور های برتری مانند کانادا، آمریکا و… اقدام نمایند.

این امر پروسه سفارت و مهاجرت را سریعتر و شانس اخذ ویزا را بیشتر می نماید.

اگر به دنبال راهی سریع و مناسب برای مهاجرت می گردید روش مهاجرت تحصیلی روش مناسبی است که به شما پیشنهاد می کنیم.

در روش تحصیلی بسته به بودجه و سن و مقطع تحصیلی شما کشور هدف مشخص می شود.

با ویزای تحصیلی در بعضی کشور ها می توانید 20 ساعت در هفته کار کنید و نهایتا هزینه های زندگی خود را تامین کنید اما هزینه های تحصیل را باید با خود به همراه داشته باشید.

بعد از پایان تحصیل می توانید اقامت این کشور ها را نیز از طریق ویزای کاری دریافت کنید.

اگر شما پس از تحقیق و بررسی شرایط خود به این نتیجه رسیدید که بهترین مسیر برای مهاجرت شما از طریق کار است باید در نظر داشته باشید که بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان از طریق کار، کشوری است که نرخ بیکاری آن پایین باشد و همواره نیازمند ورود نیروهای متخصص باشد.

بهترین کشورها برا ی مهاجرت کاری شامل:

  • آمریکا
  • کانادا
  • سوئیس
  • دانمارک
  • ایتالیا

در میان این کشورها کانادا بهترین انتخاب جهت مهاجرت و گرفتن اقامت کاری است.

استانداردهای بالای زندگی، اقتصاد باثبات و بازار کار روبه رشد و پرظرفیت، عدهٔ زیادی را به مهاجرت کاری به کانادا علاقمند کرده است.

امروز بر کسی پوشیده نیست که این سرزمین پهناور، از محبوب‌ترین مقاصد مهاجرتی جهان بوده و سالانه صدها هزار نفر را چه با هدف ادامهٔ تحصیل و روشن نگه داشتن موتورهای صنعت آموزش کشور، و چه با انواع روش‌ های مهاجرت کاری به کانادا و به بهانه‌هایی چون جذب سرمایه‌ و نیروی متخصص یا کارآفرینی به سمت خود سرازیر می‌کند.

دولت این کشور برای تأمین نیازهای بازار کار و تقویت ارکان اقتصادی، تعداد زیادی طرح و برنامه‌ مخصوص به مهاجرت کاری پیاده کرده و متقاضیان با داشتن مقادیری تمکن مالی، و یا تخصص‌ و یکسری پیش‌نیازهای لازم، شانس موفقیت بالایی در این مسیر داشته و مشمول یکی از این طرح‌ها خواهند شد.