صفر تا صد مهاجرت به فرانسه در سال 2023

آیا تا بحال فکر مهاجرت از ایران را داشتید؟

سالانه خیلی افراد به دلیل مشکلاتی که در زمینه تحصلی و کاری دارند و در واقع نمی توانند نیازهای تحصیلی و کاری خود را در ایران براورده کنند، تنها راه حلی که به نظر آنها می رسد، فکر مهاجرت یا به زبانه عامیانه رفتن از ایران است.

اما مهاجرت بدون هدف معمولاً نتیجه خوبی در بر نخواهد داشت و قبل از تصمیم به این کار باید همه جوانب را به خوبی در نظر گرفت.

به نظر شما ماندن در ایران و ادامه تحصیل دادن و کار کردن در کشور عزیزمان بهتر است یا اینکه بدنبال اهداف بزرگتر و زندگی لاکچری تر از ایران برویم؟

اگر این سوال را از اکثر مردم ایران بپرسید شاید نود درصد افراد با توجه به شرایط زندگی و مشکلاتی که دارند مهاجرت از ایران را ترجیح دهند.

البته باید این نکته را هم در نظر گرفت که مهاجرت هم هزینه دارد و هم دردسرهای خاص خود و تنها با مشورت کردن و کمک کردن از یک نفر یا یک گروه مشاور می توان به نتیجه قطعی رسید.

گروه مهاجرتی لیوسول از جمله بهترین ها در زمینه مشاوره تخصصی مهارت است و با وکلای درجه یک به آسان ترین و سریعترین راه ممکن این کار را برای شما انجام می دهد.

اگر در فکر مهاجرت هستید و هنوز کشور ایده آل خود را انتخاب نکردید، ما یک پیشنهاد عالی برای شما داریم، فرانسه کشوری سرشار از نکته های مثبت که با مطالعه در مورد  آنها به راحتی این کشور را برای مهاجرت انتخاب می کنید.

ما در این مقاله از صفر تا صد مهاجرت به فرانسه را در سال 2023 برای شما بازگو می کنیم و در این زمینه هم به خوبی به شما مشاوره می دهیم که کدام روش را برای مهاجرت انتخاب کنید.

روش های مختلفی برای مهاجرت به فرانسه وجود دارد که به شرح آنها می پردازیم:

1 مهاجرت به فرانسه از طریق کار

اگر مهاجرت به کشور فرانسه را به این دلیل انتخاب کردید که دنبال موقعیت های شغلی خوب باشید این بهترین انتخاب برای شما است.

اما مهاجرت کاری به این راحتی هم که گفته شده نیست و باید شما شرایط خاصی را برای کار در فرانسه داشته باشید که از جمله مهمترین این مسائل داشتن یک دعوت نامه از کارفرما در کشور فرانسه است.

از شرایط دیگری که باید برای مهاجرت کاری داشته باشید تسلط به زبان فرانسوی است.

اگر موفق شدید در فارنسه مشغول به کار شوید باید یک خبر خوشحال کننده به شما بدهم و آن این است که بعد پنج سال کار درفرانسه می توانید درخواست اقامت داذم در این کشور را بدهید.

اما نکته مهم در مهاجرت کاری گرفتن ویزای کار است که چندین وع ویزای کاری وجود دادر که شامل:

  • ویزای کار افراد حقوق بگیر:

اگر قصد اقامت در فرانسه به مدت یکسال را دارید باید قرارداد DIDECCTE بسته و یوزای حقوق بگیر را بگیرید.

  • ویزای بلندمدت کاری:

این ویزا برا یافرادی که بیشتر از سه ماه قصد کار در فرانسه را دارند.

  • ویزای کاری تجارت در فرانسه:

افرادی که توانایی مالی بالایی دارند و قصد سرمایه گذاری و تاسیس شرکت در فرانسه را دارند ویزای تجارت می گیرند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید