گلدان ویزای سریع اسپانیا+شرایط مهاجرت ارزان به اسپانیا

گلدن ویزااسپانیا مهاجرت به اسپانیا

گلدان ویزای سریع اسپانیا+شرایط مهاجرت ارزان به اسپانیا

در این مقاله قصد داریم بهتون بگیم گلدان ویزا چیه و چجوری میتونید از شرکت لیوسول این خدمات رو بگیرید.

ویزا چیست؟

اول‌ از همه ببینیم که اصلاً مفهوم ویزا چیست و دقیقاً چه اعتباری برای سفر دارد؟!

ویزا مجوزی است که از طرف سفارت هر کشور به‌عنوان نماینده آن کشور روی پاسپورت افراد مهر می‌شود. این مجوز توسط کشوری اعطا می‌شود که فرد می‌خواهد در آن تفریح کرده، مشغول تحصیل، زندگی یا کار شود.

مدل‌های مختلف ویزا شامل ویزای دانشجویی، ویزای کار، ویزای توریستی و ویزای ترانزیت می‌شود (شرکت کنکاش برای هیچ‌کدام از این ویزاها اقدام نمی‌کند).

اما یک ویزا به نام ویزای طلایی یا «گلدن ویزا» وجود دارد که با مدل‌های قبلی متفاوت است.

چندین کشور در اتحادیه اروپا (از جمله پرتغال) هستند که در ازای سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات به اتباع خارجی گلدن ویزا ارائه می‌دهند.

حالا گلدن ویزا چیست؟

گلدن ویزا یک نوعِ خاص از انواع ویزا ها می باشد که از طریق آن می توانید اقامت در اروپا را بگیرید.

زمانی که از این ویزا استفاده می کنید، این امکان را دارید تا در کشوری که مقصدتان است سرمایه‌گذاری کنید و امتیازات مربوط به شهروندی را هم به دست بیاورید.

زمانی که ویزای طلایی در اختیار داشته باشید، این ویزا به افراد خارج از کشور این امکان را می دهد که مهاجرت دائمی به اروپا داشته باشند.

یکی از انواع روش های سرمایه گذاری برای این ویزا این است که شما اوراق قرضه دولتی بخرید، کمک های مالی انجام دهید و زمان مناسب داشته باشید و در نتیجه با خیال راحت می توانید به کشورهای حوزه شینگن سفر کنید.

همچنین سفر کردن به کشور هایی مثل بلغارستان، صربستان، قبرس، کرواسی و رومانی هم امکان پذیر است.

اگرچه آنها جز شینگن محسوب نمی‌ شوند اما با گلدن ویزا می توانید به آنجا سفر کنید  و اقامت موقت بگیرید و بعد از ۵ سال که از اقامت تان گذشت، می‌ توانید تبدیل به یک شهروند اتحادیه اروپا شوید.

گلدن ویزا چند مدل دارد؟

 ویزای طلایی انواع و اقسام مختلفی دارد؛ مثلاً شما ویزای کوتاه مدت طلایی تایپ c یا ویزای بلند مدت طلایی تایپ D را دارید.

افرادی که می خواهند بیشتر از سه ماه در شینگن بمانند و سریعا برگردند، باید ویزای کوتاه مدت مولتی پل ۹۰ روزه داشته باشند.

ویزای طلایی چه تفاوتی با دیگر انواع اقامت اروپا دارد؟

یکی از مهمترین تفاوت هایی که بین ویزای طلایی و دیگر روش های اخذ اقامت اروپا وجود دارد، حذف ملزومات و قوانین دست و پاگیری است که در دیگر ویزا ها وجود دارد.

 تنها با یک بررسی کوتاه می توانید به مراحل پیچیده و سخت دریافت اقامت اروپا پی ببرید.

اما با دریافت ویزای طلایی، برای مثال دیگر نیازی به داشتن نامه پیشنهاد کاری، تجارت های پیچیده و نیازمند به پرداخت مالیات های سنگین و یا ازدواج با یکی از شهروندان کشور مقصد را ندارید.

 حتی برای دریافت ویزای طلایی بر خلاف دیگر انواع اقامت های اروپا، حتما نیازی نیست که به زبان کشور مقصد صحبت کنید.

چگونه باید ویزای طلایی بگیریم؟

اگر می خواهید گلدن ویزا داشته باشید، روش های مختلفی است که از طریق آن بتوانید اقدام کنید و این ویزا را به شما بدهند که شامل موارد زیر است:

  • باید ملکی بخرید که حداقل ۵۰۰ هزار یورو ارزش داشته باشد یا اینکه سرمایه گذاری روی شرکت و فعالیت‌ های تحقیقاتی داشته باشید‌
  • باید انتقال وجه نقد انجام دهید
  • یا در کشوری که قرار است در آنجا اقامت کنید؛ اشتغال‌ زایی داشته باشید.

روش های مهاجرت به اسپانیا

متقاضیان می‌توانند از پنج روشِ مهاجرت از طریق کار، مهاجرت از طریق تحصیل، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، مهاجرت از طریق ازدواج و تولد برای اقامت اسپانیا خود اقدام کنند.

هر کدام از این روش ها نیازمند شرایط و مدارک متفاوتی می باشد. از این رو، برای آگاهی بیشتر از این اطلاعات، راهنمایی و کمک از مشاوران باتجربه مهاجرتی می تواند گزینه مناسبی باشد.

مهاجرت کاری اسپانیا برای افرادی که از کارفرمایی اسپانیایی و یا شرکت و موسسه ای معتبر، جاب آفر یا پیشنهاد کاری داشته باشد امکان پذیر است.

این افراد علاوه بر داشتن نامه پیشنهاد کاری باید مجوز کار در این کشور را نیز داشته باشند که اخذ این مجوز به عهده کار فرما می باشد.

 این موضوع برای افرادی است که در خارج از اتحادیه اروپا اقدام می کنند.

یعنی افرادی که از کشور های اروپایی و عضو اتحادیه شنگن هستند می توانند بدون نیاز به مجوز کار وارد اسپانیا شوند و تا سقف 3 ماه می توانند در این کشور باشند، به کار مشغول شوند و برای ماندن بیشتر از این مدت نیاز به اخذ مجوز کار در اسپانیا دارند.

افرادی که از کشور هایی مانند ایران متقاضی کار در این کشور هستند ابتدا باید رزومه خود را برای موسسات کاریابی در این کشور ارسال کنند.

تا آن ها بر اساس نوع فعالیت و نوع تجربه و رزومه متقاضی، برای کارفرما هایی که نیاز به نیروی کار دارند ارسال کنند تا آن کارفرما برای وی پیشنهاد کاری (job offer) ارسال کند و بر همین اساس ویزای کاری کشور اسپانیا را اخذ کنند.

مهاجرت به اسپانیا از طریق پناهندگی

در ابتدا باید بگوییم که در برخی موارد خاص مهاجرتی، پناهندگی اسپانیا به ایرانیان تعلق می‌گیرد.

یکی از راه‌های مهاجرت به این کشور، پناهندگی است که تنها در برخی موارد به افراد تعلق می‌گیرد.

این افراد در صورتی که در کشور مبدا خود امنیت جانی نداشته باشند، یعنی در کشورشان جنگ و درگیری وجود داشته باشد و یا به دلایل قومی، مذهبی و یا سیاسی او را مورد آزار و اذیت قرار دهند می‌توانند به کشور اسپانیا پناهنده شوند.

 شخصی که از طریق پناهندگی می‌خواهد برای مهاجرت به این کشور اقدام کند باید ثابت کند که در کشورش امنیت جانی ندارد.

همچنین باید این را بدانید این روش مهاجرت به اسپانیا برای کسانی که شامل قوانین پناهندگی نمی‌شوند خطر بسیاری را به همراه دارد و غیر قانونی محسوب می‌شود.

مهاجرت به اسپانیا از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در اسپانیا برای کسانی است که در کشور خود مبلغی پول دارند و می‌خواهند آن را در این کشور سرمایه گذاری کنند.

کشور اسپانیا شرایط را در اختیار چنین افرادی قرار می‌دهند و در صورتی که افراد آن‌ها را بپذیرند میتوانند با پول خود و سرمایه گذاری در کشور اسپانیا به این کشور مهاجرت کرده و اقامت آن را دریافت نمایند.

علاوه بر این می توانید از طریق ثبت شرکت در اسپانیا، اقدام به اخذ تابعیت اسپانیا کنید.

مهاجرت به اسپانیا از طریق تمکن مالی

در صورتی که فرد متقاضی بتواند به دولت اسپانیا ثابت کند که توانایی این را دارد از نظر مالی هزینه‌های زندگی خود و خانواده‌اش را می‌تواند تامین کند.

این امکان برای او وجود دارد که برای اقامت از طریق تمکن مالی اقدام نموده و در نهایت می‌تواند اقامت دائم اسپانیا را دریافت کند.

البته باید به طور کامل مشخص باشد که فرد مهاجر هزینه‌های خود را از چه راهی به دست می‌آورد. برای اطلاع از مشاغل پردرآمد در اسپانیا روی لینک مربوطه کلیک کنید.

مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک

اجاره مسکن در اسپانیا مشکل است. بازار اجاره مسکن شما را ملزم می کند که از حلقه های اداری زیادی عبور کنید.

جالب اینجاست که خرید ملک به عنوان یک خارجی ممکن است حتی ساده تر از اجاره باشد. خبر خوب این است که در اسپانیا هیچ محدودیتی برای مالکیت ملک برای خارجی ها وجود ندارد.

 خرید ملک در اسپانیا به ارزش بیش از 500,000 یورو به شما ویزای طلایی می دهد که به شما امکان می دهد در اسپانیا زندگی کنید.

 اگر می‌خواهید خانه یا آپارتمان اجاره کنید، قانون اساسی مسکن در اسپانیا را در نظر داشته باشید. هرگز یک توافق گفتاری را نپذیرید و تقاضای یک قرارداد کتبی کنید.

به طور کلی، قوانین اسپانیا در کنار مستاجرین است و از حقوق آنها حمایت می کند.

قیمت اجاره بسته به جایی که می خواهید زندگی کنید بسیار متفاوت است. طبیعتاً شهرهای بزرگی مانند بارسلونا و مادرید بسیار گرانتر از مکان هایی مانند والنسیا یا بیلبائو هستند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید